INNHOLD+ BIG DATA = SANT!

BIG DATA: HVORFOR GI BORT DINE DATA TIL KONKURRENTER?
BIG DATA/STORDATA: Med rett og godt innhold om deres bedrift, produkter, tjenester eller budskap skapes det begeistring hos nøyaktig de menneskene du vil kommunisere med.
 
Vi skaper innhold som er optimalisert for BIG DATA eller STORDATA, slik at det kan brukes til å samle data og kunnskap om hvem som kan bli deres nye kunder. Slik kan vi synliggjøre din bedrift til de rette menneskene, eller bedrift, som er potensielle kunder for dere.
– Det å få gå inn i verden om BIG DATA har vært fantastisk lærerikt som innhold-skaper. Vi går inn i en stadig mer digital hverdag. Ikke bare er 80 prosent av nettet snart levende bilder, men annonsering og markedsføringshverdagen utvikler seg for hver dag som går, sier produsent Even Evensen.  
BIG DATA/STORDATA: Med rett og godt innhold om deres bedrift, produkter, tjenester eller budskap skapes det begeistring hos nøyaktig de menneskene som du vil kommunisere med.
 
Vi skaper innhold som er optimalisert for BIG DATA, eller såkalt STORDATA, for å kunne brukes til å samle data og kunnskap om hvem deres typiske kunder er. Slik kan vi synliggjøre din bedrift ytterligere til de rette menneskene, eller bedrift, som er potensielle kunder for dere.
– Det å få gå inn i verden om BIG DATA har vært fantastisk lærerikt som innhold-skaper. Vi går inn i en stadig mere digital hverdag. Ikke bare er 80 prosent av nettet snart levende bilder, men annonsering og markedsføringshverdagen utvikler seg for hver dag som går, sier produsent Even Evensen.  

ELSKER MULIGHETENE MED BIG DATA

Produsent og regissør Even Evensen, på jobb for klient.

ELSKER MULIGHETENE MED BIG DATA

Produsent og regissør Even Evensen, på jobb for klient.

Det å kombinere godt innhold med disse verktøyene er en fantastisk mulighet for å nå frem med sitt budskap, til de som ønsker det, og de som man ønsker å treffe.

Vi har innovative verktøy, som er det siste innen BIG DATA.

Hvorfor la konkurrentene dine dra nytte av dine data?  Vi planlegger vårt innhold, optimalisert for BIG DATA, DMP.

Google og andre har nå erklært krig mot såkalt tredjehånds-data. Det betyr at de tradisjonelle digitale måtene, ikke vil fungere lengre. Da vil ditt eget kreative innhold og datalager, bli meget viktig. Kombinasjonen med å la erfarne innholdsleverandører, med kjennskap til BIG DATA, vil bli viktigere enn noen gang. 

MOONLANDING MED ALLE VERKTØY – VI KAN TA OSS AV ALT! 

 

UNIKE MULIGHETER

– Dette var ikke ting en manusforfatter eller regissør brydde seg om før nå. Hvis man lager innhold med en bevisst målsetting, er mulighetene utrolige innen innholdsmarkedsføring.

I tillegg til DMP-løsninger, har vi også verktøy, hvor vi kan kjøpe og selge annonseplass med innholdet vi skaper. Ved hjelp av verktøyene sørger vi for at du ikke betaler for mye. undersøkelser viser at man kan spare inntil 50 prosent, med å bruke oss, eller andre med tilsvarende verktøy. 

– At vi kan lage innhold, og i tillegg distribuere innholdet til nøyaktig de folkene man vil i samme håndvending, er helt fantastisk. Jeg kan i praksis lage innhold for en kunde, og dagen etter ha det i Norges største publikasjoner. Selv om det viktigste er hvilke mennesker man treffer, og ikke selve publikasjonen, avslutter Evensen.  

 

Det å kombinere godt innhold med disse verktøyene er en fantastisk mulighet for å nå frem med sitt budskap, til de som ønsker det, og de som man ønsker å treffe.

Vi har innovative verktøy, som er det siste innen BIG DATA.

Hvorfor la konkurrentene dine dra nytte av dine data?  Vi planlegger vårt innhold, optimalisert for BIG DATA, DMP.

Google og andre har nå erklært krig mot såkalt tredjehånds-data. Det betyr at de tradisjonelle digitale måtene, ikke vil fungere lengre. Da vil ditt eget kreative innhold og datalager, bli meget viktig. Kombinasjonen ved å ha erfarne innholdsleverandører, med kjennskap til BIG DATA, vil bli viktigere enn noen gang. 

MOONLANDING MED ALLE VERKTØY – VI KAN TA OSS AV ALT! 

 

 UNIKE MULIGHETER

– Dette var ikke ting en manusforfatter eller regissør brydde seg om før nå. Hvis man lager innhold med en bevisst målsetting, er mulighetene utrolige innen innholdsmarkedsføring.

I tillegg til DMP-løsninger, har vi også verktøy, hvor vi kan kjøpe og selge annonseplass med innholdet vi skaper. Ved hjelp av verktøyene sørger vi for at du ikke betaler for mye. Undersøkelser viser at man kan spare inntil 50 prosent, med å bruke oss eller andre med tilsvarende verktøy. 

– At vi kan lage innhold, og i tillegg distribuere innholdet til nøyaktig de folkene man vil i samme håndvending, er helt fantastisk. Jeg kan i praksis lage innhold for en kunde, og dagen etter ha det i Norges største publikasjoner. Selv om det viktigste er hvilke mennesker man treffer, og ikke selve publikasjonen, avslutter Evensen.  

 

 
Top