fbpx

– VI KAN TA OSS AV ALT!

SKAL JOBBE FOR Å SYNLIGGJØRE BEDRIFTER

SAMLER ALT PÅ ET STED: Produsent Even Evensen på filmsett for utenlandsk kunde.

INNHOLDSMARKEDSFØRING: Vi har samlet alle verktøy, og de beste fra hvert sitt felt, under samme tak eller via partnerskap. Dermed kan vi tenke ut en tydelig plan, slik at alle verktøyene jobber for våre klienters ønsker i forhold til budskap og målsetting til de riktige mottagerne.

– Det er litt som i filmen “Ocean’s Eleven”, sier Evensen. Vi har jobbet lenge med å finne de fire – fem beste innen alle områder, som kan jobbe for oss etter behov. Alle har sine spesialfelt, og alle kan det norske markedet.

– Du trenger bare å forholde deg til oss, slik som en produsent skal være. Vi kan også adaptere oss til det man allerede har internt. Eller man kan “outsource” alt sammen. Det er ofte billigere i lengden, hevder innholdsprodusenten.

KOMBINERER LANG ERFARING MED NYE METODER

Grunderen har lang bakgrunn fra film, tv og journalistikk. De siste årene har han brukt mye tid på å tilegne seg mest mulig kunnskap om alle de nyeste, og mest nyttige vektøyene, som finnes i innholdsmarkedsføring. Før kunne man bare kunne vise slikt innhold rundt programmene på linjær-TV eller i en kinosal, for bare et lite ti-år siden.

 

 

“Det er billigere og bedre å bruke oss, enn å få interne til å bruke masse tid på ting de ikke gjør til daglig. Det tør jeg påstå.

Even Evensen, produsent.  

TA KONTAKT ELLER BOOK EN AVTALE

For å begeistre tar vi i bruk type film, video, podcast eller tekstbasert innhold med vår lange erfaring fra suksessrike konsepter.  Det kan være nettsider med webdesign, eller innholdsmarkedsføring i form av tekst om deg eller ditt produkt. 

GOOGLE PRIME, FACEBOOK OG PROGRAMMATISK

Som innholdsprodusent, spør vi kunden.Hvem ønsker du å treffe? Hva ønsker du å oppnå? Kanskje er vår Google Prime-partner de rette, eller Facebook-eksperter til å oppnå dine mål. Kanskje er SEO det beste? Et litt mer langsiktig prosjekt, men veldig effektivt ved tålmodighet.

– Hva hvis vi sier at vi ved hjelp av våre verktøy også kan få deg på forsiden av VG, Dagbladet eller Finansavisen med våre programmatiske verktøy?, spør Evensen. Eller så finnes det jo “native” ads. Det trenger ikke våre så nøye med hvilke publikasjonen. Man kan sette en “target” på nøyaktig de folkene man vil nå. Hvis du for eksempel vil kun nå arkitekter, i Norge, som er mellom 30-55 og holder til på Østlandet. Alt er mulig.  

Du har noe du ønsker å gjøre synlig, og du har en klar formening om hva du ønsker å oppnå, det er alt du trenger, i følge innholdsprodusenten hos Moonlanding AS. 

– Vi fikser resten, forteller produsent Even Evensen. 

BLANKE ARK OG LITE BUDSJETT

Det hele starter kanskje med et konsept. Kanskje har du allerede har en ide? Eller, det kan være at du starter med blanke ark? Og vi jobber med alle type budsjetter.

En billig, enkel og “ikke eksklusiv”- forklaringsvideo, kombinert med Google eller Facebook-ads, kan gjøre susen. Det viktigste er at man gjør noe innenfor innholdsmarkedsføring, før konkurrentene dine okkuperer den ledige digitale scenen.

 

 

Du har dog en visjon og et mål du ønsker å oppnå. Det kan være å selge, formidle et budskap, skape bevissthet, eller fremme noe til et ønsket publikum eller mottagere. 

Så, hva skjer etter at du har fått oppmerksomheten til de du ønsker? Hva ønsker du å oppnå etter det? 

Vi har samlet de beste her til lands, i vårt nettverk, for at våre klienter skal lykkes med å nå sine mål. Det er dumt å investere i godt innhold, som aldri når ønsket mottager.

– Og dette ønsker vi å gjøre med en høy standard, men samtidig kostnadseffektivt, forklarer grunderen.

STORE, SMÅ OG MELLOMSTORE BEDRIFTER

– Nå er vi også tilgjengelige for alle markeder, slik har det ikke alltid vært. Det trenger ikke koste så mye som du tror. Det viktigste er at du tar grep, eller så taper du til dine konkurrenter, fordi de har muligens allerede tatt i bruk disse verktøyene. Hvis ikke så står scenen klar, og det gjelder å være rask.

På innholdsiden har Moonlanding lang erfaring.

– “Content is king”! Slik har det alltid vært, og slik vil det være i fremtiden også. 

Vi har tyve års erfaring fra de mest suksessrike konseptene, produsentene og kanalene. TV 2, TVNorge, TV3, Monster,  Mastiff, Seefood og Feelgood, bare for å nevne noen.

Vi har vært med på det meste. Konsepter som Sommertid, Showman, Fire Stjerners Middag, Asbjørn Brekke, På Tur med Dag Otto, Huskestue, Torsdag Kveld fra Nydalen. Det er bare noen av mange titalls, som jeg kommer på i farta, sier Evensen. 

I tillegg har vi de siste åtte årene jobbet med en rekke spennende konsepter og innhold for klienter innen innholdsmarkedsføring.

I noen av konseptene endte vi opp med å vinne priser for “beste dokumentar” i det store utland. Til tross for at innholdet var i utgangspunktet ment som “branding”. Det er vi veldig stolte av, sier Evensen. 

 

ØNSKER SMB-MARKEDET VELKOMMEN

Det mest spesielle er at vi kan nå ut til nøyaktig de menneskene du vil, da vi har implementert vår kunnskap sammen med de beste på digital markedsføring.

Vi har verktøy til å kunne få din innholdsmarkedsføring på hos de største publikasjonene som finnes i dag. Den eneste du trenger å forholde deg til er oss, og vi kan hjelpe alle, selv om du har et lite budsjett. Det vil si, så lenge kapasiteten rekker.

 

INNHOLDSMARKEDSFØRING: Vi har samlet alle verktøy, og de beste fra hvert sitt felt, under samme tak eller via partnerskap. Dermed kan vi tenke ut en tydelig plan, slik at alle verktøyene jobber for våre klienters ønsker i forhold til budskap og målsetting til de riktige mottagerne.

– Det er litt som i filmen “Ocean’s Eleven”, sier Evensen. Vi har jobbet lenge med å finne de fire – fem beste innen alle områder, som kan jobbe for oss etter behov. Alle har sine spesialfelt, og alle kan det norske markedet.

– Du trenger bare å forholde deg til oss. Vi kan også adaptere oss til det man allerede har internt. Eller man kan “outsource” alt sammen. Det er ofte billigere i lengden, hevder innholdsprodusenten.

KOMBINERER LANG ERFARING MED NYE METODER

Grunderen har lang bakgrunn fra film, tv og journalistikk. De siste årene har han brukt mye tid på å tilegne seg mest mulig kunnskap om alle de nyeste, og mest nyttige vektøyene, som finnes i innholdsmarkedsføring. Før kunne man bare kunne vise slikt innhold rundt programmene på linjær-TV eller i en kinosal, for bare et lite ti-år siden.

 

SHOWREEL 2020

“Det er billigere og bedre å bruke oss, enn å få interne til å bruke masse tid på ting de ikke gjør til daglig. Det tør jeg påstå.Even Evensen, produsent.  

TA KONTAKT ELLER BOOK EN AVTALE

 

For å begeistre tar vi i bruk type film, video, podcast eller tekstbasert innhold med vår lange erfaring fra suksessrike konsepter.  Det kan være nettsider med webdesign, eller innholdsmarkedsføring i form av tekst om deg eller ditt produkt. 

GOOGLE PRIME, FACEBOOK OG PROGRAMMATISK

Som innholdsprodusent, spør vi kunden.Hvem ønsker du å treffe? Hva ønsker du å oppnå? Kanskje er vår Google Prime-partner de rette, eller Facebook-eksperter til å oppnå dine mål. Kanskje er SEO det beste? Et litt mer langsiktig prosjekt, men veldig effektivt ved tålmodighet.

– Hva hvis vi sier at vi ved hjelp av våre verktøy også kan få deg på forsiden av VG, Dagbladet eller Finansavisen med våre programmatiske verktøy?, spør Evensen. Eller så finnes det jo “native” ads. Det trenger ikke våre så nøye med hvilke publikasjonen. Man kan sette en “target” på nøyaktig de folkene man vil nå. Hvis du for eksempel vil kun nå arkitekter, i Norge, som er mellom 30-55 og holder til på Østlandet. Alt er mulig.  

Du har noe du ønsker å gjøre synlig, og du har en klar formening om hva du ønsker å oppnå, det er alt du trenger, i følge innholdsprodusenten hos Moonlanding AS. 

– Vi fikser resten, forteller produsent Even Evensen. 

BLANKE ARK OG LITE BUDSJETT

Det hele starter kanskje med et konsept. Kanskje har du allerede har en ide? Eller, det kan være at du starter med blanke ark? Og vi jobber med alle type budsjetter.

En billig, enkel og “ikke eksklusiv”- forklaringsvideo, kombinert med Google eller Facebook-ads, kan gjøre susen. Det viktigste er at man gjør noe innenfor innholdsmarkedsføring, før konkurrentene dine okkuperer den ledige digitale scenen.

Du har dog en visjon og et mål du ønsker å oppnå. Det kan være å selge, formidle et budskap, skape bevissthet, eller fremme noe til et ønsket publikum eller mottagere. 

Så, hva skjer etter at du har fått oppmerksomheten til de du ønsker? Hva ønsker du å oppnå etter det? 

Vi har samlet de beste her til lands, i vårt nettverk, for at våre klienter skal lykkes med å nå sine mål. Det er dumt å investere i godt innhold, som aldri når ønsket mottager.

– Og dette ønsker vi å gjøre med en høy standard, men samtidig kostnadseffektivt, forklarer grunderen.

STORE, SMÅ OG MELLOMSTORE BEDRIFTER

– Nå er vi også tilgjengelige for alle markeder, slik har det ikke alltid vært. Det trenger ikke koste så mye som du tror. Det viktigste er at du tar grep, eller så taper du til dine konkurrenter, fordi de har muligens allerede tatt i bruk disse verktøyene. Hvis ikke så står scenen klar, og det gjelder å være rask.

På innholdsiden har Moonlanding lang erfaring.

– “Content is king”! Slik har det alltid vært, og slik vil det være i fremtiden også. 

Vi har tyve års erfaring fra de mest suksessrike konseptene, produsentene og kanalene. TV 2, TVNorge, TV3, Monster,  Mastiff, Seefood og Feelgood, bare for å nevne noen.

Vi har vært med på det meste. Konsepter som Sommertid, Showman, Fire Stjerners Middag, Asbjørn Brekke, På Tur med Dag Otto, Huskestue, Torsdag Kveld fra Nydalen. Det er bare noen av mange titalls, som jeg kommer på i farta, sier Evensen. 

I tillegg har vi de siste åtte årene jobbet med en rekke spennende konsepter og innhold for klienter innen innholdsmarkedsføring.

I noen av konseptene endte vi opp med å vinne priser for “beste dokumentar” i det store utland. Til tross for at innholdet var i utgangspunktet ment som “branding”. Det er vi veldig stolte av, sier Evensen. 

 

 

ØNSKER SMB-MARKEDET VELKOMMEN

Det mest spesielle er at vi kan nå ut til nøyaktig de menneskene du vil, da vi har implementert vår kunnskap sammen med de beste på digital markedsføring.

Vi har verktøy til å kunne få din innholdsmarkedsføring på hos de største publikasjonene som finnes i dag. Den eneste du trenger å forholde deg til er oss, og vi kan hjelpe alle, selv om du har et lite budsjett. Det vil si, så lenge kapasiteten rekker. 

Top