Om oss

Fullservice markedsføring og reklamebyrå. 

REKLAMEBYRÅ: Strategi, bakgrunn og referanser

Om Moonlanding

REKLAMEBYRÅ: Moonlanding AS er et fullservice markedsførings og reklamebyrå med alle verktøy under samme tak.

Vi kombinerer lang erfaring fra innholdsproduksjon med nyskapende digital markedsføring.

Bruken av BIG DATA og analyse er viktigere en noen gang, samt alle nye innovative verktøy satt sammen som skal til for at du som vår klient skal lykkes.

Våre tjenester som reklamebyrå og verktøy kan adapteres etter våre kunders behov, eller vi kan levere en full service markedsavdeling.

Konseptet er å ha de beste verktøyene og metodene, og den beste kompetansen innen hvert fagfelt tilgjengelig for den oppgaven som skal gjøres av et reklamebyrå.

Og vi ønsker som reklamebyrå å ta godt vare på noen få utvalgte kunder hvor det er gjensidig kjemi, enn å satse på mange.

SE MER OM ANNONSERING HERSE MER OM FILMPORDUKSJON HER

Hvorfor velge oss som reklamebyrå? I tillegg til film har vi også lang erfaring fra journalistikk og tekstbasert innhold fra mange av de største mediehusene.

Vårt nye annonseverktøy THE ROCKET gjør at vi kan spre innholdet ut til potensielle kunder, for deretter å kapitalisere på innholdet med god analyse og datadrevet performance marketing.

I tillegg til markedsføring har vi hatt egne innholdsproduksjoner siden oppstarten i 2012, hvor vi blant annet har vunnet priser for beste dokumentar, opptil flere ganger i land som Italia og USA.

I 2018 ble selskapet kjøpt opp av utenlandske aktører. Grunder Even Evensen fikk tilbake navnet og startet under et nytt konsept med full service markedsføring i 2019.

Litt utvalgte referanser

Thune - Julekampanje

E24 - Julekampanje "Drømmepartneren på julaften". hune med kampanje og tips til å lykkes under juletreet. Leveranse 1,5 ganger benchmark.

Den siste bookmaker

Vår første store klient. Innhold, konsepter, sosiale medier. Uten TV annonser gikk Coolbet fra en verdi på 250 millioner til å bli solgt for 1,6 milliarder, med en årlig vekst på 46 %. Se innholdsside www.densistebookmaker.com

DNB Eiendom - Halloweenvisning

Eiendomsvisning er ikke som før. DNB
med artig film for sine kunder. Produsert for byrå West Avenue Creative.

Vegas Casino - Whats happens in Vegas, happens here!

First of kind. Storydriven comercial to engage those interested in casino.

Specsavers - briller til Tanzania

Det ligger 4 millioner briller i nordmenns skuffer og skap. Disse kan gi noen synet tilbake.

Bevisstgjøring - vinterdekk om sommeren!

- Livsfarlig! Dekk-kjeden DekkTeam med kampanje om å gjøre Norges befolkning klar over hvor farlig det er å kjøre med vinterdekk om sommeren. Bruk av innhold, video og digital annonsering.

DekkTeam - Bevisstgjøring ny nettside

Synlighet til over 7 millioner unike brukere og 16 millioner annonser. Over 600 % økning i trafikk på siden over tid, og over 150 000 unike leads.

Goethe- Bevisstgjøring tysk som valgfag.

Målsetting å nå tenåringer og foreldre til pre-tenåringer med å bevisstgjøre tysk som valgfag. Plattformer Snapchat og Instagram.

SLIK VELGER DU BRILLER

Specsavers- Slik velger du rett brille

Innhold med målsetting om gode tips om hvordan å velge rett brille for potensielle kunder til Specsavers. Med supermodell Helene Hammer.

VEGARD HARM EGONS

Egons - Nå serveres viltburger med Vegard Harm

Innhold som viser frem Egons gode viltburger. Presenter behind the scenes av Vegard Harm.

Poke KIWI

KIWI- Bevisstgjøring av varen Poke.

Ønske om å bevisstgjøre at man nå kan kjøpe Poke hos Kiwi. Men hvordan utales det?

VIPPS OSLO TAXI

DNB VIPPS- Betale med VIPPS hos Oslo Taxi.

Innhold om å gjette hvilken kjendis som sitter i baksetet på taxi. Nå kan du betale turen med Vipps.

Slider

Vi har prisbelønnende innholdskapere