Fullservice markedsføring og reklamebyrå. 

REKLAMEBYRÅ: Strategi, bakgrunn og referanser

Om Moonlanding

REKLAMEBYRÅ: Moonlanding AS er et teknlogisk fullservice markedsførings og reklamebyrå med alle verktøy under samme tak.

Vi kombinerer 30 års efaring og prisbelønnet innholdsproduksjon med nyskapende og verdensledene teknologi innen digital markedsføring.

DATA ER VERDENS MEST OMSATTE RESSURS

Bruken av BIG DATA og analyse er viktigere en noen gang, samt alle nye innovative verktøy satt sammen som skal til for at du som vår klient skal lykkes. Vi samler førstehåndsdata for våre kunder og benytter oss av europeiske serverer for full GDPR coplliance innen for EU og EØS.

Våre tjenester som byrå og verktøy kan skreddersys og leies etter våre kunders behov, eller vi kan levere en full service markedsavdeling.

Kontakt oss

Hvorfor velge oss som reklamebyrå? I tillegg til film har vi også lang erfaring fra journalistikk og tekstbasert innhold fra mange av de største mediehusene.

Vårt nye internte annonseverktøy THE ROCKET gjør at vi kan spre innholdet ut til potensielle kunder, for deretter å kapitalisere på innholdet med god analyse og datadrevet performance marketing.

I tillegg til markedsføring har vi hatt egne innholdsproduksjoner siden oppstarten i 2012, hvor vi blant annet har vunnet priser for beste dokumentar, opptil flere ganger i land som Italia og USA.
I 2018 ble selskapet kjøpt opp av utenlandske aktører. Grunder Even Evensen fikk tilbake navnet og startet under et nytt konsept med full service markedsføring i 2019.
Litt utvalgte referanser
Slide
Voffii

Voffii.no - Kun bak Tik Tok og Insta!

Med markedsføring fra Rocket har appen Voffii blitt en megasuksess. Nå på 4. plass over sosiale apper. Kun bak storheter som Instagram, Tik Tok og over 12 000 nedlastninger. Les suksess-historien.

TELLUS - Caravan og Fritid.

Millardbedriften Tellus er størst i Norden på bobil og campingvogn. Med egen premiumavtale og Rocket er trafikk og hendelser tredoblet med markedsføring fra Moonlanding.

Bilbransjen KGK kjøretøybransjen

KGK - NORGE

Dette kjøretøykonsernet står bak blant annet Autoexperten, Autokatalogen. Moonlanding har fått oppgaven med å forbedre kundereisen og den digitale synligheten for giganten.

Slide

DekkTeam - Markedsføringsavtale

Økning i synlighet på over 500 % til millioner unike brukere og millioner av annonser på moderat budsjett. Over 800% økning av digitale salg med leads via nettsiden.

Goethe- Bevisstgjøring tysk som valgfag.

Målsetting å nå tenåringer og foreldre til pre-tenåringer med å bevisstgjøre tysk som valgfag. Plattformer Snapchat og Instagram.

Specsavers- Slik velger du rett brille

Innhold med målsetting om gode tips om hvordan å velge rett brille for potensielle kunder til Specsavers. Med supermodell Helene Hammer.

Slide

Egons - Nå serveres viltburger med Vegard Harm

Innhold som viser frem Egons gode viltburger. Presenter behind the scenes av Vegard Harm.

KIWI- Bevisstgjøring av varen Poke.

Ønske om å bevisstgjøre at man nå kan kjøpe Poke hos Kiwi. Men hvordan utales det?

DNB VIPPS- Betale med VIPPS hos Oslo Taxi.

Innhold om å gjette hvilken kjendis som sitter i baksetet på taxi. Nå kan du betale turen med Vipps.

Slide

Vegas Casino - Whats happens in Vegas, happens here!

First of kind. Storydriven comercial to engage those interested in casino.

Specsavers - briller til Tanzania

Det ligger 4 millioner briller i nordmenns skuffer og skap. Disse kan gi noen synet tilbake.

Bevisstgjøring - vinterdekk om sommeren!

- Livsfarlig! Dekk-kjeden DekkTeam med kampanje om å gjøre Norges befolkning klar over hvor farlig det er å kjøre med vinterdekk om sommeren. Bruk av innhold, video og digital annonsering.

Slide

Thune - Julekampanje

E24 - Julekampanje "Drømmepartneren på julaften". Thune med kampanje og tips til å lykkes under juletreet. Leveranse 1,5 ganger benchmark.

Den siste bookmaker

Vår første store klient. Innhold, konsepter, sosiale medier. Uten TV annonser gikk Coolbet fra en verdi på 250 millioner til å bli solgt for 1,6 milliarder, med en årlig vekst på 46 %.

DNB Eiendom - Halloweenvisning

Eiendomsvisning er ikke som før. DNB
med artig film for sine kunder. Produsert for byrå West Avenue Creative.

Slide

DekkTeam - Markedsføringsavtale

Økning i synlighet på over 500 % til millioner unike brukere og millioner av annonser på moderat budsjett. Over 800% økning av digitale salg med leads via nettsiden.

Goethe- Bevisstgjøring tysk som valgfag.

Målsetting å nå tenåringer og foreldre til pre-tenåringer med å bevisstgjøre tysk som valgfag. Plattformer Snapchat og Instagram.

Specsavers- Slik velger du rett brille

Innhold med målsetting om gode tips om hvordan å velge rett brille for potensielle kunder til Specsavers. Med supermodell Helene Hammer.

Vi har prisbelønnende innholdskapere